Неділя, 19.11.2017, 01:59
Третя Рота
Меню сайту
Міні-чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

СТАТУТ ДИТЯЧОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
 «ТРЕТЯ РОТА»


I.    Загальне положення дитячої організації «Третя рота»
1.1. Дитячо – юнацька організація «Третя рота» є добровільною і незалежною, позапартійною організацією, яка будує свою роботу на принципах співуправління дорослих та дітей.
1.2. У своїй діяльності керується Конституцією України, чинним законодавством , яке не суперечить законам України. Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року.
1.3. Організація не підкоряється і не відноситься до жодної з існуючих політичних структур, не допускає втягування дітей і молоді в політичні, міжнаціональні і релігійні конфлікти.
1.4. Дитяча організація створена з метою об’єднання учнів школи для добрих, корисних справ, захисту прав та інтересів членів організації, яка сприяє формуванню світогляду, виробленню активної життєвої позиції , життєвих переконань.
1.5. Організація має свій статус, гімн, прапор, емблему, назву.

II.    Основні завдання організації:
- Виховувати у дітей та юнацтва національної свідомості, гідності, активної громадської позиції , любові до Батьківщини, поваги до старших та допомога молодшим.
- Участь у проведенні заходів щодо охорони та захисту довкілля.
- Створювати умови для саморозвитку членів дитячої організації , як особистостей, членів суспільства, громадян України.
- Виявляти і розвивати організаторські здібності у дітей та молоді.
- Виховувати почуття патріотизму через шкільні та міські заходи.
- Залучити молодь до роботи в гуртках.
- Створити соціально – культурне середовище.

III.    Атрибути організації
Організація має свої атрибути:
3.1. Прапор організації: 
- Символізує чисте блакитне небо з золотими променями сонця.
3.2. Емблема організації:
- Символ лисиці.
3.3. Гімн організації «Третя рота» .

IV.    Структура дитячої організації
4.1. Законодавчий орган – загальношкільна конференція.

4.2. Виконавчий орган– координаційна рада лідерів, яка очолена президентом дитячої організації.

4.3. Центри дитячої організації. Мета.
1) Центр волонтерської діяльності та етико – морального розвитку
Мета центру:залучити дітей до вирішення проблем представників соціально – незахищених категорій населення через організацію проведення соціально – значущої діяльності; сприяти підвищенню мотивації до волонтерської діяльності, оволодінню основними знаннями та вміннями, необхідними для здійснення волонтерської роботи, а також розвитку соціальної активності, навичок усвідомленого та активного вибудовування власного життя; 
виховувати естетичні якості, культуру поведінки; 

2) Центр культмасової діяльності. Мета.
Мета центру:формувати особистість дитини, шляхом виявлення, розвитку й реалізації її здібностей та лідерських якостей; виховувати активну життєву позицію.

3) Центр наукової діяльності. Мета.
Мета центру:сприяти розвитку внутрішнього потенціалу особистості дитини,зацікавленості в отриманні знань ; створення умов для ефективної реалізації інтелектуальних здібностей дітей.

4) Прес – центр . Мета.
Мета центру:формувати та розвивати журналістські здібності дітей; сприяти розвитку роботи кореспондентських постів та кореспондентського пункту, редакційної колегії шкільної друкованої газети «ЧИЖ» .

5) Центр фізичного розвитку та профілактики здоров’я. Мета.
Мета центру:розвивати фізичні якості дітей; організувати профілактичні бесіди щодо шкідливих звичок; формувати розвиток здорового способу життя.

6) Центр правового та національного розвитку. Мета.
Мета центру:формувати правову культуру, поглиблення знань з законів держави ; виховувати почуття патріотизму , любові і пошани до історії , традицій, звичаїв народу та сім’ї.

7) Центр трудової діяльності та охорони життя. Мета.
Мета центру:формувати у дітей бажання працювати; сприяти розвитку навичок працювати з різноманітним матеріалом ; створити загони ЮІР та ДЮП.

8) Центр екологічного розвитку. Мета.
Мета центру:розвивати екологічну культуру особистості з набуттям навичок і досвіду в розв’язанні екологічних проблем та передбачення можливих наслідків діяльності людини ; створити екологічну бригаду; виховувати шанобливе ставлення до оточуючого середовища та довкілля.

V.    Керівний склад дитячої організації 

Координатори центрів серед педагогічного колективу.
Координаційна рада лідерів .
Педагог – організатор.

VI.    Умови та порядок прийому до дитячої організації
6.1 Членом дитячої організації може стати кожна дитина віком від 10 років до 17 років, яка поділяє загальні інтереси організації та визначає дане положення.

6.2. Припинення членства в організації відбувається за власним бажанням

В кожному загоні школи обирають актив класу:
- старосту; 
- заступник старости;
- центрові.
Крім того, серед учнів серед учнів 5 – 11 класів , обирають кандидатів до активу шкільної дитячої організації.
     Кожного року, 2 рази на рік проводиться загальношкільна конференція . На першій конференції висуваються питання щодо річного плану заходів, вибору активу школи та центрових. На другій ( підсумковій ) підводяться підсумки проведеної роботи за рік, ставляться задачі на наступний рік. 


Процес проведення виборів на посаду президента дитячої організації
«Третя рота»

1.    Визначення термінів та умов проведення виборів;
2.    Вибір претендентів на посаду президента дитячої організації «Третя рота» від 5 до 11 класів;
3.    Розгляд кандидатур на посаду президента дитячої організації на конференції: 
- складання передвиборчих програм;
- виступ на лінійках , виступ перед класами;
- випуск агітаційних плакатів. 
4.    Проведення виборів. Підрахунок голосів;
5.    Оголошення результатів виборів на установчій конференції.

VII.    Документація:
- план роботи дитячої організації;
- протоколи засідань центрів;
- папка активу школи;
- папка цікавих справ загонів ( 1 – 4 класи – інформація в папках, 5 – 11 класи – інформація на сайті школи).

 

 

 

 

 

 

 

 

Форма входу
Пошук
Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2017